HURTS ONLINE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lotte

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lotte Empty Lotte

Bericht van Lotte ma nov 18, 2013 11:01 am

Haj allemaal,

al een tijdje ben ik aangemeld bij dit forum, maar vanaf nu ook actief! Ik zal gaan helpen met het onderhouden van het forum en de blog, te beginnen met een verslag van het concert aanstaande donderdag in Utrecht!

Mijn naam is Lotte Fidder, ik ben 24 jaar en woon op het moment in Arnhem. Ik werk als docent op een middelbare school, wat ik enorm leuk vind! Ik hou erg van dansen, heb alle stijlen al wel gedaan, maar doe het meest klassiek ballet. Daarnaast lees ik graag, en ik ga graag de natuur in.

Muziek is mijn grote passie. Dat is er met de paplepel ingegoten. Ik bezoek veel concerten en cd winkels kom ik nooit uit zonder geld uitgegeven te hebben. Een aantal van mijn favoriete artiesten: Depeche Mode, Tears For Fears, Mika, Duran Duran, Michael Jackson, Kelly Family en Ultravox. Hurts hebben definitief mijn hart gestolen toen ik hun optreden op Pinkpop zag. Sindsdien ben ik fan, en luister ze bijna elke dag wel.

Mochten jullie nog iets over mij willen weten, hoor ik het wel!

Groetjes Lotte
lottekelly@hotmail.com


Lotte 1455194_683684764982737_660342253_n

Met mijn moeder, mijn vaste concertmaatje
Lotte
Lotte
Moderator

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lotte Empty Re: Lotte

Bericht van Admin vr nov 22, 2013 9:27 am

Nou welkom! Very Happy En bedankt voor het helpen natuurlijk! Hopelijk komen we nu ergens Wink Haha.

En tof dat je moeder ook je concertmaatje is! Smile

Admin
Beheerder

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-03-13
Leeftijd : 32

https://hurtsonline.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum